Search found 157 matches

by Edanna
Fri Sep 27, 2019 8:36 am
Forum: WoW Classic
Topic: Ghostpaw Alpha attack speed confirmation needed
Replies: 17
Views: 8083

Re: Ghostpaw Alpha attack speed confirmation needed

I can't confirm the attack speed of that particular pet, but its attack speed in Classic should be the same as it was in the patch that Classic is built on. For instance I have a Durotar Tiger. It has a 1.3 Attack Speed for my Hunter when I play Classic. If I were to tame the same pet in Retail it ...
by Edanna
Fri Sep 20, 2019 3:19 am
Forum: WoW Classic
Topic: Ghostpaw Alpha attack speed confirmation needed
Replies: 17
Views: 8083

Re: Ghostpaw Alpha attack speed confirmation needed

I can't confirm the attack speed of that particular pet, but its attack speed in Classic should be the same as it was in the patch that Classic is built on. For instance I have a Durotar Tiger. It has a 1.3 Attack Speed for my Hunter when I play Classic. If I were to tame the same pet in Retail it ...
by Edanna
Mon Dec 24, 2018 9:31 pm
Forum: Battle for Azeroth
Topic: Blood Beast taming search
Replies: 488
Views: 37957

Re: Blood Beast taming search

So I guess everything I came up with in the end was false haha, me having that dream and then seeing necromancy mentioned everywhere I looked, I was 100% sure it was to do with raising the pet you have the toad from the dead via blood magic or at the very least troll necromancers which I happened to...
by Edanna
Wed Dec 19, 2018 11:17 pm
Forum: Battle for Azeroth
Topic: Blood Beast taming search
Replies: 488
Views: 37957

Re: Blood Beast taming search

I ran around with my puzzle box of yogg standing in blood pools and listening to it by altars where the trolls are, but didn't get anything new. I also tried the pet that whispers. I may be overthinking this now lol Better to overthink it then underthink it to be honest, when I get back home in a f...
by Edanna
Wed Dec 19, 2018 9:30 pm
Forum: Battle for Azeroth
Topic: Blood Beast taming search
Replies: 488
Views: 37957

Re: Blood Beast taming search

Dart is only obtainable by Horde. It can be sold over the AH to Alliance, I believe, but it is initially gated behind having a 110+ Horde character. I believe that a few on the Discord went to Old God locations and tried various emotes to see if anything happened. They even tried the suicide dagger...
by Edanna
Wed Dec 19, 2018 8:42 pm
Forum: Battle for Azeroth
Topic: Blood Beast taming search
Replies: 488
Views: 37957

Re: Blood Beast taming search

So I’ve been thinking outside the box on this one, doing things that don’t work and emoting the hell out of everything as you never really know, however emoting doesn’t really make much sense except for maybe /listen. It’s a blood soaked tome after all and the dark whispers means that it’s either be...
by Edanna
Sun Dec 02, 2018 7:19 pm
Forum: Pet Discussion
Topic: Some pets have unique attack speeds again -Broken Tooth etc.
Replies: 49
Views: 13833

Re: Some pets have unique attack speeds again -Broken Tooth

Shameless plug, I posted an addon that includes attack speed in the tooltip for wild (and pet) beasts. Now you don't need a macro, you just enable and mouseover. https://wow.curseforge.com/projects/stablehand How do I get the add on to show the attack speed? I downloaded it yesterday forgot to chec...
by Edanna
Wed Oct 15, 2014 12:51 am
Forum: WoW General
Topic: Ubrs wolves
Replies: 3
Views: 2767

Ubrs wolves

Hey its been so long omg and this patch is crazy fun for me and pet taming but since I couldn't find any info about this sorry if its there and I just cant see it lawl but the UBRS wolves are tameable and the rylaks are not too bad really I could of totally had one... till WoD I guess. Have fun with...
by Edanna
Wed Sep 03, 2014 9:47 pm
Forum: Warlords of Draenor Beta
Topic: Twinks are gonna be fine right?
Replies: 1
Views: 884

Twinks are gonna be fine right?

While I'm here and signed on anyone know how twinks are doing in WoD provided anyone has any cause they seem kinda rare which is good for me when I run dungeons don't like competing against other ones, anyways if anyone has checked or knows someone who has that would be great info :) I've also gone ...
by Edanna
Wed Sep 03, 2014 9:36 pm
Forum: Warlords of Draenor Beta
Topic: Time-Lost Proto Drake found in WoD?
Replies: 20
Views: 5392

Re: Time-Lost Proto Drake found in WoD?

Well yeah I'm on the page for it so I know its the same skin but still I've never seen it so now there's hope. OH NVM I read that wrong lol I just woke up and I stayed up till like 4am last night despite not been sleepy at all I was definitely sleepy this morning. Well shit I guess... Won't be seein...
by Edanna
Wed Sep 03, 2014 9:27 pm
Forum: Warlords of Draenor Beta
Topic: Time-Lost Proto Drake found in WoD?
Replies: 20
Views: 5392

Re: Time-Lost Proto Drake found in WoD?

Based on an older post on mmo champion there will be 7 of them scattered around draenor and each with their own respawn and 100% drop rate, maybe finally ill see the damn drake I've literally never seen him... YouTube or a picture that someone else has taken is not seeing them :p you have to be ther...
by Edanna
Tue Apr 08, 2014 9:57 pm
Forum: Off-Topic Chat
Topic: two very different websites yet...
Replies: 5
Views: 1424

Re: two very different websites yet...

Sorry I was asleep but yeah like Gorman said and tbh I don't really like matt I prefer him as roman haha just like I don't really like Ian somerhalder I like him as damon instead.

Totally obsessed with roman though I don't think I've ever been this obsessed before with anyone gawd...
by Edanna
Tue Apr 08, 2014 9:10 am
Forum: Off-Topic Chat
Topic: two very different websites yet...
Replies: 5
Views: 1424

two very different websites yet...

So so similar =p My mum asked me to look up a bike website in hopes dad could sell one of his vintage bikes that I have yet to see lol Anyways went into the forums and I saw this and was debating about showing it but I just couldn't hold it back because it looks so similar and its worth a mention. I...
by Edanna
Tue Apr 01, 2014 2:31 am
Forum: WoW General
Topic: At what level do you understand a class
Replies: 17
Views: 2634

Re: At what level do you understand a class

Don't worry it's not a total loss, you can now open up all those locked boxes you find!

I sure can haha! But she's a goblin and all my chars are alliance so perhaps not the best idea I can always change though that's not a problem :p
by Edanna
Mon Mar 31, 2014 10:15 pm
Forum: WoW General
Topic: At what level do you understand a class
Replies: 17
Views: 2634

Re: At what level do you understand a class

Well I boosted a rogue no idea what do to on her I did like 27k dps... Boosted a moonkin cause I have every other spec and love them so why not did 25k on immerseus rofl but around 60-70k on other bosses. Boosted a warrior and its my fave boost I'm doing incredible damage for my gear :p Boosted a he...
by Edanna
Tue Mar 11, 2014 8:56 am
Forum: Warlords of Draenor Beta
Topic: Pre-order of regular & DD, suggested release date
Replies: 18
Views: 2868

Re: Pre-order of regular & DD, suggested release date

It's cute how the pet sends a love heart when you mount up to raven. So yeah already got it the deluxe edition and 3 90's :p I paid for my monk and warrior and used the free one for a moonkin, overall my fave char is the warrior so OP! The price didnt really bother me because I've been playing 10 ye...
by Edanna
Mon Mar 03, 2014 6:45 am
Forum: Off-Topic Chat
Topic: What are you a sucker for?
Replies: 32
Views: 4295

Re: What are you a sucker for?

Speaking of plushies which to me they are not :p

This is my current collection not all of them are here and it was hard enough to set them up as it is haha
by Edanna
Wed Feb 19, 2014 7:51 am
Forum: Warlords of Draenor Beta
Topic: Level 90 discussion
Replies: 59
Views: 8095

Re: Level 90 discussion

Once they finally get it out cause I was hoping it would already be out hmph... I will be getting a 90 rogue cause I don't have one and I want 1 of each class and also boosting my lvl 30 warrior because I gave up on leveling her just too lazy for it and its not as fun as tera leveling lol. And in re...
by Edanna
Sat Feb 15, 2014 11:37 pm
Forum: WoW General
Topic: Lf a realm for my twink with cheaper twink gear...
Replies: 2
Views: 606

Re: Lf a realm for my twink with cheaper twink gear...

Thanks it's also a good thing to have for the future so thanks again :D

Well found one that has almost all my items and in good stock times for the other stuff and it was goldrinn Brazilian unfortunately but I changed myself over to it anyways.
by Edanna
Sat Feb 15, 2014 10:12 pm
Forum: WoW General
Topic: Lf a realm for my twink with cheaper twink gear...
Replies: 2
Views: 606

Lf a realm for my twink with cheaper twink gear...

God that sounded bad. Anyways since a lot of people on here are on all sorts of different realms I figured rather than making a bazillion level 1's and running to the nearest AH I'd ask for help on picking a good realm out instead. I had my twink given back to me however I lost all my prized twink g...